InTRo Empunya Blok

salam semua :D

Nama di beri " Umar Syimir Sulaiman" .... ekut kwn2 nak pangil sy apa janji  manis di degar..hihihiii :D
Asal di Pantai Timur "Terengganu"
omor mayb 23 masih muda X Tua sagat,,hihiii.........:-)
sal diri sendiri ....xder yang specil sagat, saya tetap saya..Kelebihan saya Banyak.....Kekurangan saya pom bayak....huhuuhu.......
Anak yang kew 2 dari 6......smue Adik2 saya kecil2 smua nyaa Tapi comel2 smua nya,,hihihiii.... ^_^V

OKy :: first buat Blog nih sbnarnya x Minat pom Blog ek...tp terasa nk try ader Blog sendiri so iNi lah Blog saya yang di beri nama  " MeOw CaTsz "..... 


 kenapa MeOw CaTsz ??  ....dalam fikiran korang mesti fikir sesorang yang Minat Kucing an....A'aaaa memang pom,,hakhaakk....^_^
owww oky.....Thema Blog nih saya Buat CLour purple + Pink + Black and White.....Blog yang simple2 saja asalkn bagi saya adar pic Kucing sudaa....,,hahaaaa.....
MeOw CaTsz  selain nama nyaa ia bermasud Pecinta Kucing Siber iaitu sseorang yang suka kan Kucing dan mempunyai seekor kucing yang cedikk pandai baik sebab itu ia di beri nama Kucing Saiber ..kihkih....

Selain saya sorang yang suka kucing....saya juga minat dalam bidang permotoran,huhuuu.........
saya Bukan Mat Rempit ekk.....saya seorang" Rider" Take Note yew.....kihkihh ^_^ 

Tujuan Blog nih saya buat...myb Cerita Hal diri saya or cerita dunia Luar or pasal pembelajaran or pasal apa2 aja yang ada di fikiran saya..so Blog nih kira Macam-macam ada larh,,haa cam tuu....hahaaa......

oky...Malas nak Tulis panjang2,korang Bukan Baca pom an..hahaaaa..........
anyware.....Nice Meet you guy's ladie's.....






SALAM UKHWAH  FiLLAh SaHabatkuu...........^_^V








0 komen dak cute:

sila komen yew

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...